főoldal | lift vészjelző berendezések | felvonó távfelügyelet | árlista | akciók | ügyfélszolgálat | gyakori kérdések  
         
         
   
   
  Ajánlatkérés - MegrendelésElérhetőségek - Kapcsolat  
         
 
Minek nekünk felvonófelügyelet, van csengő a liftben, a gondnok majd kienged.

Ha a gondnok éppen nem tartózkodik a házban, vagy egy áramszünet alkalmával nem működik a vészcsengő, nem tudnak segítséget kérni, valamint a liftben az esetleges sötétség tovább növelheti a pánikot. A MULTI ALARM liftvészjelző berendezés segítségével azonnal jelezhet még áramszünet esetén is, az opcióként rendelhető vészvilágítás pedig segít átvészelni a szakszerű mentés megkezdéséig tartó néhány percet.

Ha beszorulok majd felhívok valakit mobilon.

Amennyiben a liftben van térerő (mert ez is kétséges), Ön valóban felhívhatja rokonait, ismerőseit, de ha éppen a város másik végén vannak, hogyan segítenek Önnek, és hogyan mentik ki? Még ha a közelben is tartózkodnak, fogalmuk sincs róla, hogyan kell valakit kimenteni a lift szorításából. A liftfelügyelet segítségével néhány percen belül a mentéshez szükséges szakképesítéssel valamint kulcsokkal és mentési eszközökkel rendelkező speciális egység oldja meg problémáját csekély havidíj ellenében.

Belenyúlnak a liftünk rendszerébe?

Nem, a vészjelző berendezés és a lift egymástól függetlenül működő egység, nincs szükség a működő felvonó rendszerébe belenyúlni. Növeli a megbízhatóságot, hogy az érvényes előírásoknak megfelelően a beszerelést felvonószerelő szakember végzi, így maximálisan biztosítható a lift tökéletes működése.

Mennyi ideig tart a beszerelés?

A beszerelés és tesztelés néhány órát vesz igénybe, így egy délelőtt alatt megoldható a felvonó korszerű segélykérővel való felszerelése.

Hogyan ellenőrizhetjük, hogy működik a berendezés?

A beépített GSM kommunikátor 4 óránként automatikusan életjelet ad a diszpécserközpont felé, az életjel kimaradása esetén értesítik az ügyfelet, valamint a szerelő ügyelet megvizsgálja a hiba okát.
Időközönként javasolt a rendszer teljes működését a segélykérő gomb megnyomásával is ellenőrizni, előzetesen tájékoztatva a távfelügyelet dolgozóit.

Társasházban lakunk, többünket érdekelne a dolog, de nem tudjuk mi a megrendelés menete.

Miután a vészjelző berendezés nem luxuscikk, hanem akár életet is mentő fontos részegység, ezért igyekszünk az ügymenetet a legrövidebbre csökkenteni.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését nyomtassa ki az oldalunkon található információkat, vagy kérjen ügyfélszolgálatunktól ismertető anyagot, amelynek segítségével a társasház közgyűlése szavazhat a segélykérő berendezés beszereléséről és a liftfelügyelet igénybevételéről. Írásos szándéknyilatkozat esetén (a nyomtatvány innen letölthető) a kivitelezést végző szakember megbeszéli a ház képviselőjével a szerelés körülményeit (pontos árajánlat, időpont, hogyan, hová kerül felszerelésre stb.) és ha a feltételeket az érintettek elfogadják, a megbeszélt időpontban beépítheti az egységet a liftbe. A tökéletesen működö és letesztelt rendszer átadása után a kivonuló szolgálat jegyzőkönyben rögzíti a helyszín megközelítési lehetőségeit, a lift speciális jellemzőt, valamint átveszi a mentéshez szülséges kulcsokat, kitöltésre kerül a szolgáltatási szerződés, ezután a lifttávfelügyelet azonnal működőképes.

Hol vehetem igénybe a szolgáltatást?

A folyamatosan bővülő szolgáltatási területek listájához kattintson ide.

 
 

Ön most itt tartózkodik: Főoldal Gyakran feltett kérdések


Elérhetőségek - Oldaltérkép - Jogi közlemény